image-2000x150px
image-123
image-ads_atlas
image-depositphotos_417140378_xl-2015-pic905-895x505-11738backend

İnsanları daha çox almağa məcbur edən satıcıların ən çox yayılmış hiylələri açıqlanıb

image-728x90px

Satıcıların ən məşhur psixoloji hiylələrindən biri məhsul və ya xidmətin ilkin qiymətini şişirtməkdir. Alıcı qiymətin məqbul hədləri aşdığını başa düşdükdə, satıcı əhəmiyyətli endirim və ya bonus təklif edir.

Bu barədə Gazeta.ru-ya “Ekoloji Psixoloq” Zen kanalının müəllifi, Doktor Anikina klinikasının klinik psixoloqu Stanislav Samburski məlumat verib.

“Belə sadə hiylə fayda illüziyası yaradır və alışa qarşı müqaviməti dərhal azaldır. Siz hesab edirsiniz ki, bu, böyük bir işdir, amma əslində məhsula görə artıq pul ödəyirsiniz”, – ekspert izah etdi.

Alıcı ilə manipulyasiya etmək üçün ikinci məşhur texnika, satıcının məhsul və ya xidmətin keyfiyyətinə və populyarlığına inandırmaq üçün hazırlanmış rəylərdən, reytinqlərdən, tövsiyələrdən və ya birtərəfli statistikadan istifadə etdiyi bir texnikadır.

“Burada çoxluğa aid olmaq və sərfəli təklifi əldən verməmək istəyi var. Saytda “Artıq 10 min insan bu məhsulu alıb!” görəndə adam düşünür ki, bu məhsul yaxşıdır və tələbat var”.

Sizi daha sürətli alış-veriş etməyə vadar edən ən kobud, lakin təsirli manipulyasiya, tədarükün məhdud olduğu illüziyasını yaratmaqdır.

Mənbə: Gazeta.ru

image-nerjbanner

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki