McDonald’s-ın baş direktoru Kris Kempçinski bildirib ki, Birləşmiş Ştatların qlobal nüfuzu azaldıqca Amerika brendləri dünya üzrə istehlakçı loyallığını itirir.
Doğru.az xəbər verir ki, Kempçinski CNBC telekanalına müsahibəsində qeyd edib: “Amerikanın ətrafındakı aura bir az da zəifləyib.”
Buna baxmayaraq, o əlavə edib ki, McDonald’s-a dünyada ümumilikdə münasibət dəyişməyib. Kempçinski bunu zəncirin çoxillik xarici ölkələrdə fəaliyyət təcrübəsi ilə izah edib.
Bundan əvvəl Bloomberg xəbər vermişdi ki, Qərb brendləri, idxal olunan məhsulları əvəz edən yerli şirkətlərin uğurları səbəbindən Rusiyaya qayıtmaqda çətinliklər yaşayır.
DOĞRU.AZ