Milli Avtomobil İttifaqının vitse-prezidenti Yan Heitzer RT-yə bildirib ki, 2024-cü ilin dekabr ayının sonundan etibarən avtomobil bazarında açıq durğunluq müşahidə olunur, avtomobil satışları azalır və indi bu tendensiya müxtəlif uğurlarla davam edir. Onun sözlərinə görə, hazırda kiçik holdinqlər kifayət qədər çətin günlər yaşayır.
O, Çin avtomobil istehsalçılarının Rusiyada kütləvi şəkildə avtomobil salonlarını bağlaması ilə bağlı araşdırmanı belə şərh edib.
“Bizim bazarın əsas oyunçuları var ki, onların kifayət qədər vəsaiti və çoxlu sayda brendləri var. Üstəlik, onlar həm avtomobillərə texniki xidmət, həm də satış üzrə liderdirlər və özləri də özbaşına nəyisə idxal edə bilərlər, o cümlədən paralel idxallar və onlar yaxşı tanınırlar. Bu, kiçik dilerlər üçün çox çətindir. Bu, ilk növbədə, satış həcminin, ekspertlərin sövdələşmənin xeyli aşağı olduğu aydın olan regionlarda baş verməyə başladı”. vurğuladı.
O, həmçinin xatırladıb ki, dilerlər də borc vəsaitlərindən istifadə edirlər.
“Yəni, kredit resursları avtomobil alıcıları üçün bir o qədər yüksəkdir, biznes üçün də çox bahadır; lizinqin özü də bahadır. Bu, həm alıcıları, həm də satıcıları narahat edir. Məhz buna görə də dözə bilmirlər. Üstəlik, kifayət qədər qurulmamış və satış həcmi böyük olmayan çoxlu sayda brendlər ölkəni tərk etməyə başlayıblar. Sadəcə olaraq, onlara yer yoxdur, alıcı da hələ ki, pul ödəməyə hazır deyil… Buna görə də ilk beşlik qalır və özünü güclü hiss edir, qalanları isə ipdən asılır”, – mütəxəssis vurğulayıb.
DOĞRU.AZ