image-2000x150px
image-123
image-ads_atlas
image-66826dfc02e8bd3fb3485d1ebackend

Həkim Chemisova: istidə bir saatdan çox məşq edərkən izotonik içmək lazımdır

image-728x90px

Rusiya Səhiyyə Nazirliyinin Rusiya Uşaq Kliniki Xəstəxanasının tibbi reabilitasiya şöbəsinin fiziki terapiya həkimi Yelena Çemisova RT-yə müsahibəsində bildirib ki, istidə bir saatdan çox məşq edərkən izotonik içkilər içmək lazımdır.

Onun sözlərinə görə, isti havada idman etmək vəziyyətinizə xüsusi yanaşma və diqqət tələb edir.

“Əsas risklər istilik vurması, susuzlaşdırma, günəş yanığı və atletik performansın azalmasıdır” dedi.

Mütəxəssis səhər və ya axşam məşqlərin vaxtının dəyişdirilməsini, həmçinin təhlükəsiz idmanın vacib prinsiplərinə əməl etməyi məsləhət görüb.

Xüsusilə, o, isti şəraitdə məşq vaxtını tədricən artırmağı, məşqdən əvvəl, məşq zamanı və sonra su içməyi tövsiyə etdi.

Bundan əlavə, həkimin fikrincə, yüngül, yüngül, “nəfəs ala bilən” paltar seçmək, günəşdən qoruyucu vasitələrdən, papaqdan istifadə etmək, həmçinin nəbzinizi, tərləmənizi və ümumi rifahınızı izləmək lazımdır.

“Orqanizmi stressə hazırlamaq üçün isinməyə xüsusi diqqət yetirmək lazımdır. Məşqin özü zamanı intensivliyi normadan 15-20% azaltmağa və məşq müddətini 30-50% azaltmağa dəyər. Dəstlər və ya məşqlər arasında istirahət vaxtını artırın və istiyə uyğunlaşdıqca yükü tədricən artırın. Soyumaq üçün nəm dəsmal və su spreylərindən istifadə edin. Dərsin sonunda bədən istiliyini tədricən azaltmaq üçün sərinləməyə əmin olun”, – RT-nin həmsöhbəti bildirib.

Onun fikrincə, ideal seçimlər üzgüçülük, su polosu və su aerobikası olardı, çünki onlar fiziki fəaliyyəti suyun təbii soyutma effekti ilə birləşdirir.

“İsti havalarda aşağı intensivlikli məşğələlər (yoqa, Pilates) və orta təsirli fəaliyyətlər (stolüstü tennis, badminton) uyğun gəlir. Güc məşqləri yalnız kondisionerli idman zalında aparılmalıdır – idarə olunan şərait sizə təhlükəsiz məşq etməyə imkan verəcək”, o əlavə edib.

Əksər məşqlər üçün əsas içki adi su olmalıdır, ekspert izah etdi.

“Ancaq bir saatdan çox idman edərkən və güclü tərləmə zamanı izotonik içkilərə diqqət yetirmək lazımdır”, – Çemisova məsləhət gördü.

Mütəxəssis xatırladıb ki, istehlak edilən mayenin miqdarı mühüm rol oynayır.

“Təlimdən əvvəl – iki-üç saat ərzində 400-600 ml, məşq zamanı – hər 15-20 dəqiqədən bir 150-350 ml, məşqdən sonra – ən azı 450 ml. İstilikdə sıx yüklər altında ümumi həcm saatda 1,5 litrə çata bilər. Susuzluğun görünməsini gözləmədən müntəzəm olaraq içmək vacibdir. Bu məsləhətlər istidə məşq etməyi daha təhlükəsiz və effektiv etməyə kömək edəcək. Bununla belə, ilk növbədə, hər zaman bədəninizə qulaq asmalısınız və həddindən artıq istiləşmə və ya pis sağlamlıq əlamətləri görünsə, dərhal məşqləri dayandırın”, – deyə həkim yekunlaşdırıb.

DOĞRU.AZ

image-nerjbanner

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki